Re: 2.6 w środowisku produkcyjnym

On Mon, 2 Feb 2004, Adam Byrtek / alpha wrote:

>   ^^^^^^
>
> D00de daj namiar na tego w@reza gdzie juz mozna ssac 2.6.15, bo na
> warez.kernel.org lamy jeszcze nie zkrak0wali ;)

czy moge sie zaslonic dyslekcja? tak wiem wiem. nie moge :)
mialem na mysli 2.6.0, bo jego dotyczyly testy, a swoje zainteresowania
kieruje na wersje 2.6.15 ktora oczywiscie obecnie nie istnieje.
jak chlopaki nie beda sie scigac na wielkosc numerka, to mozliwe
ze 2.6.10 bedzie dobrze wytestowany.

znik.