Re: 2.6 w środowisku produkcyjnym

On Mon, Feb 02, 2004 at 09:55:50AM +0100, [LocK] wrote:
> siegaja 8-12 h. najwiekszy uptime jaki udalo sie mi utrzymac to 3 dni 12h
> po czym komputer zostal standardowo i prawidkolo wylaczony :D , jestem
> calkiem zadowolony z 2.6.1-bk6 (bo na tym wlsnie osiagnolem taki uptime),

Nie wiem czy 3 dni uptime to powod do zadowolenia czy tym bardziej
jakikolwiek miarodajny test (nie wspominam o uzytkownikach innych
wiodacych systemow operacyjnych), w koncu to linia stabilna (czy
aspirujaca do bycia stabilna).

> x'y troche zwalnialy po kazdym dniu :>

Jestes pewien? Napisz cos wiecej. To twoje subiektywne uczucie, czy
moze jakos to zweryfikowales? Jestes pewien, ze nie byl to jakis
wiszacy proces, moze z wyciekiem pamieci? Szczerze watpie w wine
kernela... ale rozne rzeczy sie dzialy w poczatkach 2.4 wiec wole sie
nie zarzekac.

Pozdrawiam
Adam

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               alpha@debian.org
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0