Re: 2.6 w środowisku produkcyjnym

On Mon, 2 Feb 2004, debian7 wrote:

> to właśnie testy wydajności skłaniają mnie w stronę 2.6
> tylko co z bezp. i stabilnością

no wlasnie to jest zagadka. mnie w strone 2.6 sklania to,
ze 2.4 skonczylo sie (mam nadzieje) na 2.4.24 .
tak ze jedyne co bedzie wychodzic w starej linii to laty bezpieczenstwa.
na razie jednak sie powstrzymuje. czekam na wieksza ilosc
sygnalow o zastosowaniu 2.6 w srodowiskach produkcyjnych, i oceniam
ze to sie stanie w okolicach wlasnie 2.6.15 .
problemem jest tez cos innego. 2.6 to nowosc, i wszelkie duze
zintegrowane poprawki typu patchomatic (to tylko przyklad) dobrze
sie sprawuja w serii 2.4 . do serii 2.6 albo nie sa dostosowane
(nie sprawdzalem), albo nie ma sygnalow o ich poprawnej pracy.
moga tez wystapic rozne problemy ze sterownikami komercyjnymi.
np. nvidia dopiero niedawno wypuscila stery do swoich grafik
na 2.6. jak jest z innymi firmami, trudno powiedziec.

znik.