Re[2]: spurious 8259A interrupt: IRQ7

PB> siemka
PB> Ja też dołączę do klubu spurious 8259A interrupt: IRQ7
PB>  to samo na 2.4.24 ecs k7vta3 kt333a
PB> (wydaje mi sie że na 2.4.18-bf , 2.4.18, 2.4.20 i 22 tego niemiałem ale
PB> niepamiętam)
PB> kombinacje opcji APIC jak i ACPI czy "power menagment" zarówno w biosie
PB> jak i w jajku
PB> nic mi nie pomogły
PB> (niewspominając że jak właczę APIC w biosie to mi karty sieciowe
PB> niedziałają -ale to tylko taka mała dygresja)

wg mnie mozna to spokojnie olac a przyczyna tego to pewnie oszczednosc
konstruktorska ecs - o 1 rezystorek mniej = 1 ruch placera elementow
mniej a na milionie sztuk plyty to juz oszczednosc ;)
no i teraz jakies zaklocenia czy cos pochodne wleci w linie i generuje
przerwanie. nie uzywalem w linuxie jeszcze, ale mysle ze driver
drukarki nie bedzie mial problemu ze zignorowaniem przerwania ktorego
nie oczekiwal. powyzsze o przyczynie to tylko teoretyczne rozmyslanie
na dobry sen ;)

--
Pozdrawia Marek