Re: spurious 8259A interrupt: IRQ7

Użytkownik Marek napisał:

Hello Krzysztof,

Sunday, February 1, 2004, 9:31:40 PM, you wrote:

KK> W liście z nie, 01-02-2004, godz. 20:45, Piotr Biały pisze:
Witam

Po wielu przygodach udało mi się skompilować jądro 2.4.24 w debianie woody'm. Wszystko jest w miarę ok, tylko czasami w najdziwniejszych sytuacjach otrzymuję komunikat 'spurious 8259A interrupt: IRQ7'. Nie mam pojęcia o co chodzi, 'to' potrafi wyskoczyć np. w połowie wpisuywania loginu, albo ot tak sobie. Mówię oczywiście o wyskakiwaniu w konsoli :-)

KK> Ja jakoś nie mogłem nic znaleźć na ten błąd - to samo miałem chyba w
KK> kazdym jądrze z serii 2.4. Po przesiadce na 2.6 wszystko ok.

mam to samo - ecs k7vta3 - komunikat mowi sam za siebie, portu
drukarki nie uzywam. poprostu olewam ten komunikat i jest ok

siemka
Ja też dołączę do klubu spurious 8259A interrupt: IRQ7
to samo na 2.4.24 ecs k7vta3 kt333a
(wydaje mi sie że na 2.4.18-bf , 2.4.18, 2.4.20 i 22 tego niemiałem ale niepamiętam) kombinacje opcji APIC jak i ACPI czy "power menagment" zarówno w biosie jak i w jajku
nic mi nie pomogły
(niewspominając że jak właczę APIC w biosie to mi karty sieciowe niedziałają -ale to tylko taka mała dygresja)