Re: cups problem z parallelem

./MAKEDEV parport

ok mam w dev 3 parporty 0 1 i 2. W printers.conf zmieniałem kolejno na każdy
z nich ale zawsze unable to open parport - no such device. Postanowiłem
jeszcze raz zerknąć do kernelka co tam nagrzebałem i zauważyłem że mam
włączone CONFIG_PARPORT_OTHER a w opisie pisali, że to może mieć negatywne
efekty. Czy to może być przyczyną niedziałającego parportu? Jeśli tak, to
jak najszybciej można to wyłączyć (żeby znowu mi 3 godziny nie robił
bzImage )

Jakby co to gg:1874485 icq: 264-730-172 tlen: skrzypaq@tlen.pl