Re: [dlugie] Nvidia i X'y problem :/

On Sat, Jan 24, 2004 at 01:02:46PM +0100, Piotr Najduk wrote:
> Po wpisaniu ponownym startx. System przełącza już się w tryb graficzny
> ale pojawia się tylko graficzne logo Nvidii i to już wszystko co można
> zobaczyć. Totalna zima (tak jak za oknem :) tylko twardy reset może

Moze to troche glupie pytanie, ale czy wczesniej (przed instalacja
sterownikow) wszystko dzialalo jak nalezy? Bo pojawiajace sie logo NV
sugeruje, ze ze sterownikami wszystko gra a problem lezy gdzie
indziej. Sprobuj na chwile zmienic w XF86Config sterownik na stary,
czy cos sie zmieni?

Aha, zimny reset jest baaardzo nie zalecany. Pod X-ami niezwykle
przydatna jest kombinacja Ctrl+Alt+\, zabijajaca je na ogol
skutecznie.

> Ps2. Jak uzyskać podczas startu systemu taką ładną i zgrabną czcionkę
> jak w knoppixie podczas startu? (chodzi mi o rodzdielczość, mała ładna

Poczytaj wiecej na temat framebuffera.

> Sorry, za taką sporą ilość tekstu ale chciałbym, żeby nie było żadnych
> wątpliwości w opisie mojego problemu :)

To bardzo dobrze, dajesz dobry przyklad innym :)

Pozdrawiam
Adam

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               alpha@debian.org
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0