Re: Sterownik nvidia.

Użytkownik Mikołaj Menke napisał:

Generalnie chodzi o to, żebym miał moduł nvidia i DMA na HPT370. Ponieważ doszedłem do tego, że DMA na HPT370 działa tylko na 2.4.18 więc chcę teraz skompilować moduł na ten kernel.

a tak BTW. to czy nie można przejżeć archiwum...

Co do HPT370 nie mam co przeglądać. A w sprawie modułu nvidia pojawiło się coś nowego. Otóż dowiedziałem się, że powinienem skompilować kernela przy pomocy gcc 2.95. Tak też zrobiłem, skorzystałem z instalacyjnego konfiga z 2.4.18-bf2.4, wszystko ładnie się udało. Również moduł nvidia ładnie się skompilował wg metody z debian.one.pl Ale po próbie uruchomienia Xserwera ekran jest czarny, w Xfree86.log nie ma żadnych wskazówek, jedyne co znalazłem to w syslogu:

[...]

O co chodzi?
Pozdrawiam!

A czy wpisałeś odpowiednie wartości do /etc/X11/XF86Config-4 ? Nazwa drivera to "nvidia". Trzeba też zahaszować ładowanie modułów GLCore i dri oraz zadbać, by była obsługiwana szyna AGP stosownie do płyty.

Bertold