Re: Sterownik nvidia.

Witaj Mikołaj,

W Twoim liście datowanym 24 stycznia 2004 (17:29:49) można przeczytać:

MM> Witam!
MM> Zachciało mi się modułu - sterownika nvidia. Zacząłem więc od kompilacji
MM> kernela (bo tak podobno najszybciej i najłatwiej i tak w ogóle wszyscy
MM> polecają). Skompilowałem 2.4.22, bo po zainstalowaniu go z paczki
MM> okazało się, że się uruchomił, a więc może i skompilowany przeze mnie
MM> się uruchomi? Dla niezorientowanych przypomnę, że już jakiś czas temu
MM> ciągnąłem wątek nieszczęsnego kontrolera HPT370 i niemożliwości zmiany
MM> kernela w związku z nim. Faktycznie 2.4.22 skompilował się i uruchomił,
> [...]

... i dalej bla
przepraszam... ale o co chodzi??? o hpt czy nvidie... (po po logach ze
o NV.)

a tak BTW. to czy nie można przejżeć archiwum...

p.s. tylko sie narazie przypatruje liscie i realizuje tematy(z bardzo
dobrym skutkiem... rozwiało to wiele niejasności)... ale
może odrobine....   checi do działania...  i czytania...

--
Pozdrowienia,
 Jacek

 jak narazie... bez "footer'a"