Re: courier i dwie domeny wirtualne

Czesc!

Bertold <bertold@commpol.com> writes:

> Mam problem z courierem 0.42 (testing). Autentyfikacja przez
> PostgreSQL.  Mogę pobrać pocztę tylko z tej domeny wirtualnej, dla
> której ustawiłem w "/etc/courier/authpgsqlrc" zmienną "DEFAUL_DOMAIN =
> mojadomena1.pl" Dla drugiej domeny "mojadomena2.info" nie można się
> zalogować zarówno przez pop3 jak i imap. Logi pokazują po prostu LOGIN
> FAILED. Obie domeny są wpisane zarówno do "/etc/courier/hosteddomains"
> jak i do "/etc/courier/esmptacceptmailfor.dir".  Czy ktoś mógłby
> podpowiedzieć sposób diagnozowania? Sprawdzałem programem
> [...]

Jaki login podaja uzytkownicy domeny mojadomena2.info i co jest wpisane
w kolumnie z loginem w tabeli przechowujacej uzytkownikow?

Uzytkownicy domyslnej domeny moga miec tam wpisany sam login,
ale uzytkownicy wirtualnych domen powinni miec wpisane
"login@wirtualnadomena" i taki identyfikator musza podawac przy
logowaniu.

Mozna tez sie pokusic o utworzenie osobnej kolumny na nazwe wirtualnej
domeny i zmienic domyslna wartosc PGSQL_SELECT_CLAUSE w pliku
authpgsqlrc.

Pozdrawiam,

P.