Re: OT: jak "odwiesic" nagrywarke?

On Fri, 23 Jan 2004 12:11:03 +0100
"Michal R. Hoffmann" <misiek@knm.org.pl> wrote:

>  Niestety, obie metody nie działają. Próbowałem wysłać komendę reset
>  (u mnie to jest /proc/scsi/ide-scsi/0), próbowałem hdparm -w
>  (teoretycznie reset urządzenia) - nic z tego, załączam zrzut ekranu z
>  moich prób:

Ja ostatnio zmienilem kontroler SCSI i w sterowniku do niego nie ma juz
opcji resetowania (jak podalem powyzej w /proc) - scsiadd i hdparm
rowniez nie pomagaja jak sie nagrywarka zwiesi :( ehh - ale pewnie to
sie DA jakos zrobic :P

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)