[Fwd: [Fwd: Postgres upgrade]]

Witam.

Proszę o pomoc z upgrade postgresa.

Mam zainstalowanego woody'ego. Na nim postgresa w wersji 7.2.1 - taki jaki był w oryginale. Z pewnych względów spróbowałem go zuphradeować do wersji 7.3 (robiąc to poprzez ściągnięcie pakietów z sarge'a). Niestety automatyczny upgrade baz się nie udał. OCzywiście zachowana została kopia baz - w katalogu /var/lib/postgres/preserve. Wróciłęm z wersją do 7.2 poprzez odinstalowanie 7.3i zainstalowanie na nowo 7.2. Potem wgrałem wszystko z katalogu /var/lib.postgres.preserve do /var/lib/postgres/data - myslałem, że uda mi sie zrobić pg_dumpall. Niestety pg_dumpall robi dump tylko bazy template1 - bez pozostałych baz.
Pytania:
1. Co robić aby móc odzyskac dane z pozostałych baz?
2. Bardziej szczegółowo - jak odbudować listę baz postgresa aby pg_dump wywalił wszystkie dane?
3. A może jest jakiś inny sposób przegrania tych danych do n owych baz?

Z góry dzięki za odpowiedź......

Pozdrawiam,

Marek