courier i dwie domeny wirtualne

Mam problem z courierem 0.42 (testing). Autentyfikacja przez PostgreSQL.
Mogę pobrać pocztę tylko z tej domeny wirtualnej, dla której ustawiłem w "/etc/courier/authpgsqlrc" zmienną "DEFAUL_DOMAIN = mojadomena1.pl" Dla drugiej domeny "mojadomena2.info" nie można się zalogować zarówno przez pop3 jak i imap. Logi pokazują po prostu LOGIN FAILED. Obie domeny są wpisane zarówno do "/etc/courier/hosteddomains" jak i do "/etc/courier/esmptacceptmailfor.dir". Czy ktoś mógłby podpowiedzieć sposób diagnozowania? Sprawdzałem programem "courierauthtest" i prawidłowo znajduje wpisy i rozpoznaje konta.

Bertold