Re: USB Network Adapter

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Kornel Kasprzyk napisze:

> Chcę skonfigurować kartę sieciową pod USB. Model: 3C460B
> Wyczytałem, że jest ona obsługiwana przez sterownik pegasus.
> Pracuję na jądrze 2.4.18
> Problem polega na tym, że nigdzie nie widzę tego sterownika w parametrach
> jądra.

Jeśli to debianowe, to: modprobe pegasus

Jeśli nie widzisz pegasusa w USB przy make menuconfig, to pewnie
nie spełnileś zależności. W 2.6.1 są takie:
depends on USB && NET_ETHERNET
w 2.4 pewnie podobne (szukałbym tam, gdzie wybiera się "zwykłe"
karty sieciowe).

jeśli uruchomisz make xconfig będziesz miał pełniejszy
obraz sytuacji. W każdym razie szukaj pod USB.

[...]

Jacek Kawa  **Dziś jest pierwszy dzień reszty twojego życia.**