Re: Apache2 i php4

Dnia pią 19. stycznia 2001 15:20, Paweł Bielecki napisał:

> Po to masz tak szczególną dystrybucję  "Debian" aby nie kompilować (
> rozumiem robienie swojej paczki ) jeśli  nie masz jakiegoś szczególnego
> powodu.
> Ja miałem php3 i php4 z paczek i wszystko działało z "różnymi
> indianinami" -ważne jest co masz w sources.list i  czyt stable, testing
> czy unstable.

Wybacz, ale jaki jest sens pisania, że u Ciebie działa, jak to nie rozwiązuje
problemu koledze? Nic napisałeś dlaczego Ci działa...

Często ludzie są jechani na listach za to, że nie umieją zadawać pytań, Twoja
odpowiedź jednak, podpada mi do stwierdzenia: "nie ma głupich pytań, są tylko
głupie odpowiedzi".

--
|  r o b e r t  ; :' ;  z a r o n . d e b i a n . p l  |