Re: myszka w svga

On Sun, 18 Jan 2004, Marcin Landowski wrote:

> V-tam
>
> Nie mogę używać myszki w żadnej aplikacji svga.
> A konkretnie chcę ją mieć w lincity-svga ;-).
> Mam myszke ps2 na psaux. Uruchamiając lincity-svga zaczyna się
> konfiguracją myszki - jest myszka PS2, jednak jej wybranie daje w
> efekcie "wariującą myszkę". Żadnej innej opcji również nie udało mi się
> dopasować.
>
> Czy może ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać?
> Bo niby wszystko OK, a myszka nie działą (w żadnej aplikacji svga).

a masz odpalony GPM ? jesli tak, to niech cie nie dziwi wariujaca
myszka. albo odladuj GPM (tekstowa obsluga myszy), albo
tak skonfiguruj GPM, aby robil echo myszy do /dev/gpmdata .
wtedy kazda inna aplikacje ustawiaj wlasnie na ten plik.
gdybys mial problem z protokolami myszy, to GPM moze
zrobic konwersje do innego protokolu. ale ja zazwyczaj
ustawiam tryb RAW, czyli bez konwersji. taki konfig
pozwala tez na wspolistnienie GPM i Xservera,
co ciekawe, jest to domyslny konfig w redhacie.
szkoda ze nie w debianie.

znik.