Re: dhcp?

On Mon, 19 Jan 2004, Seban wrote:

> [*] kenrel autoconfiguration level , tak to jest jesli o to chodzi, jest
> jeszcze [ ]DHCP cos tam [ ] BOOTP cos tam, ale tego nie zaznaczalem

NO to podaj to co prosili koledzy i sprawdz co daje ifconfig. Jeżeli zaś
chodzi o jądro to tam także było trzeba zawsze podać jeszcze jedną opcję,
która nie jest tak w oczywisty sposób połączona z DHCP. Jeżeli robisz tak
jak ja i wszystko co możesz wywalasz w pioruny, to może tak i to pominąłeś.
Ta opcja to jakoś jedna z tych (chyba):
CONFIG_FILTER=y
CONFIG_UNIX=y

--
Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN       WWW:http://kicia.ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php