dhcp?

Witajcie!
Mam taki problem. Zainstalowalem Woodiego, mam łącze internetowe z kablowki. Po instalacji i-net działa, połączenie jest ustanawiane już przy uruchamianiu. Gdy skompiluje sobie 2.4.23 i próbuje uruchomić i dochodzi do 'configuring network interfaces: done' Jednak po zalogowaniu robie ping www.wp.pl i 'unknown host'. Sterowniki do karty sieciowej są wkompilowane. Szukam, ale o problemie podobnym do mojego nic nie znalazłem. Czy ktos miał podobny problem lub wie jak ten rozwiązać?

--
Seban