Co do news?

Witam,

"osiołkowi w żłoby dano". Wydaje mi się, że to, czego potrzebuję, to news server, ale nawet tego nie jestem pewien. Otóż chciałbym:

10 w pracy ściągnąć news / zsynchronizować co mam
20 w domu przeczytać
30 ewentualnie napisać
40 po czym rezultaty przenieść do pracy
50 wysłać co napisałem
60 GO TO 10

Pod windows niejako Hamster mi to umożliwiał. Tak więc wydaje mi się, że powinienem zainstalować sobie serwer news. Ale nie chcę wytaczać armaty na muchy - INN chyba byłby przegięciem. A więc co? Pakietów Debiana jest tu sporo, nie wiem co wybrać. No i co poczytać, by się czegoś więcej dowiedzieć? Od czego zacząć?

W pracy mam komputerek P166 z 16MB RAM, w domu PII350 256MB RAM, na obu Debian woody/unstable.

Pozdrawiam,
misiek
--
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***