fetchmail i segfault

Witam
debian testing/unstable, jajka 2.4.22-ck2 i 2.6.1

Czy to tylko u mnie, czy u was tez?

Otoz fetchmail prawidlowo odczytuje z konta ilosc listow
i w momencie, gdy zawsze zaczynal sciagac owe listy do mnie
wywala ,,naruszenie ochrony pamieci''

I nic wiecej. Chyba ze nie wiem gdzie szukac.

Poradzilem sobie, wywalajac fetchmaila, ktorego mialem z testing
i instalujac ze stable. Teraz dziala.
No ale system tak wymieszany, to mi nie pasuje.

Nie pisze wiecej, bo przyznaje sie ze nie znam tematyki
maila, wiec nie chce sie blaznic.

Co moglo sie stac? Nic w systemie nie zmienialem, no moze
to, ze dzis uaktualnilem module-init-tools, ale nie widze zwiazku.
Gdzie szukac?

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |