Re: OT: rejestracja domeny

> 1. pl.comp.networking
> 2. ja na twoim miejscu bym się zainteresował tym:
> http://www.zoneedit.com - nie będziesz musiał nic u siebie stawiać

Dzieki. Kolega z listy ostrzegl zebym najpierw zapoznal sie z linuxindex.pl
Otoz patrzylem i dowiedzialem sie jak postawic dns. Moje pytania braly
sie stad ze nie do konca bylem pewny co jest przedstawione jako przyklad
a co konieczne. Dzieki za podpowiedz gdzie szukac.
pozdrawiam
Rafal Plesniak

Rafal Plesniak
R.Plesniak@jaworzyna.org