Re[2]: Informacja o blokadzie wyjscia na swiat.

Witaj Marcin,

W Twoim liście datowanym 15 stycznia 2004 (13:28:02) można przeczytać:

MF> A różnica protokołów ?
MF> To będzie działało tylko dla http ...
MF> Nawet takie przekierowanie pomiędzy http i https ci nie pójdzie a co
MF> dopiero reszta.

Nikt nie mówił(pisał), że to jest rozwiązanie idealne. Ale zastosowałem
je w sieci z około 330 userami i się sprawdza. Jeżeli użytkownikowi nie
działa net to chyba powinien się zastanowić, dlaczego. I tak przeważnie
w takich sytuacjach pierwsze, co robi użytkownik to sprawdza większe
serwisy jak wp czy onet.
W każdym razie u mnie się sprawdza. A jak ktoś znajdzie inny lepszy
sposób to też jestem nim zainteresowany :-)

--
Pozdrowienia,