Re: Riva TNT2, sterowniki NVidi i wolne OpenGL...

On Thu, 15 Jan 2004 09:50:40 +0100
Adrian Siemieniak <sauron@rpg.pl> wrote:
> Mam pytanie o jakies sugestie co jeszcze mozna spawdzic - nie jest mi
> jakos specialnie do zycia OpenGL potrzebne ale w bzflaga mozna by od
> czasu do czasu pograc :)
> Karta nVidia Corporation NV5M64 [RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro]
> procesor Celeron 500Mhz.

nVidia Corporation|NV6 [Vanta/Vanta LT]
PIII500 (walnięty trochę ale działa) ;)

> Kernel 2.4.24 + sterowniki Nvidii 1.0-5328.

2.6.1 + 1.0-5328

> Akceleracja 2d dziala poprawnie, xvideo rowniez.
> ale glxgears daje 60fpsow a to wydaje mi sie tragicznie malo.

Ja mam 40-60 a miałem z tego co pamiętam ok. 180

> :)) Mi sie pomysly skonczyly - ktos ma jakis pomysl (aha google i
> google-newsy przeczytane wszerz i wzdloz)

Wydaje mi się, że coś jest walnięte w ostatnich sterownikach. Na
wcześniejszych było ok (tych drugich od teraz - 46cośtam).

Cyb.org