Riva TNT2, sterowniki NVidi i wolne OpenGL...

Hej

Mam pytanie o jakies sugestie co jeszcze mozna spawdzic - nie jest mi
jakos specialnie do zycia OpenGL potrzebne ale w bzflaga mozna by od
czasu do czasu pograc :)

Karta nVidia Corporation NV5M64 [RIVA TNT2 Model 64/Model 64 Pro]
procesor Celeron 500Mhz.

Kernel 2.4.24 + sterowniki Nvidii 1.0-5328.
Akceleracja 2d dziala poprawnie, xvideo rowniez.
ale glxgears daje 60fpsow a to wydaje mi sie tragicznie malo.

w ustawieniach modul do XFree glx zaladowy, dri i opengl wyremowany - w
logach wszystko ladnie startuje.

Probowalem juz wraz z obsluga AGP przez Apgart i przez sam sterownik
nvidii. W 24 i 16 bitach, w malych i duzych rozdzielczosciach.

Biblioteki w glxgears sa poprawnie dolinkowane (do wlasciwych dla
sterownika bibliotek tls).

:)) Mi sie pomysly skonczyly - ktos ma jakis pomysl (aha google i
google-newsy przeczytane wszerz i wzdloz)

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)