Problem z dostępem przez NFS

Witam.

Mam problem z konfigracją dostępu do katalogu odostępnianego przez NFS.
Wiem że pytanie nie jest czysto debianowe, ale może ktoś z Was będzie
miał jakąś wskazówkę.

Sytuacja jest conajmniej dziwna: mam serwer A i komputery B i C. Serwer
A udostępnia dwa katalogi: (k1) i (k2) które należą odpowiednio do grup
(g1) i (g2). Na wszystkich trzech komputerach są założeni tacy sami
użytkownicy (takie samo uid) i takie same grupy g1 i g2 (również mają
takie same gid).

Problem polega na tym, że po podmontowaniu obydwu katalogów do
komputerów (B) i (C), na komputerze (B) jest normalny dostęp do obydwu
katalogów, natomiast na komputerze (C) z jednym z katalogów jest
problem:

ls: czytanie katalogu k2/: Brak dostępu
razem 0

a czytanie z katalogu k1 odbywa się bez przeszkód. Zaznaczam że wpis w
/etc/exports/ serwera (A) jest "chyba" prawidłowy dla obydwu katalogów i
komputerów:

/.../k1 A(rw,sync) B(rw,sync)
/.../k2 A(rw,sync) B(rw,sync)

Dla uściślenia dodam że udostępnianych katalogów jest 10 i 7 się czyta a
3 nie... Gdyby jeden katalog nie czytał się na dwóch kompach, albo
obydwa na jednym, to by było jasne, a tak...

Proszę o info czy czytelnie to przedstawiłem i ewentualnie w czym może
leżeć problem... Bo dla mnie jest to już magiczne :)

Pozdrawiam,
Marek.