Re: 6 magicznych linijek w dmesg

witam...

> google twym przyjacielem :ppp
> pierwszy z brzegu list
> http://seclists.org/lists/linux-kernel/2003/Jan/2898.html

....kolega sugeruje ze nie umiem obslugiwac google? :) niestety umiem, za to
kolega albo nie zna algielskiego albo nie przeczytal tego co sie znajduje na
stronie o padanym linku...to jest post innego kolegi ktory rowniez nie
otrzymal odpowiedzi na to samo pytanie...

...z gory przepraszam kolege jezeli odbierze powyzsze zdanie jako atak na
niego...

...ponawiam pytanie gdyz pan ktory poprosil mnie o rozwiazanie tego problemu
nadal nie moze go rozwiazac, w necie rowniez mozna znalesc posty na ten
temat ale bez odpowiedzi, byc moze gdybym mial dostep do tego komputera na
ktorym problem zaistnial bym go rozwiazal gdyz zapewne jest to problem
zwiazany z jadrem a nie sprzetem /* debian na moim komputerze dziala bez
zarzutow:) */ ... nie wierze iz zaden z szanownego grona urzytkownikow
debiana nie spotkal sie z tym problemem...

...dlatego tez, moze ktos moglby pomoc w sprawie tych ponizszych magicznych
linijek...
Uhhuh. NMI received for unknown reason 3d.
Dazed and confused, but trying to continue
Do you have a strange power saving mode enabled?

Uhhuh. NMI received for unknown reason 2d.
Dazed and confused, but trying to continue
Do you have a strange power saving mode enabled?

...dodam iz manipulacja power management  w biosie nic nie daje...

...z gory dziekuje za ewentualna pomoc...

> Ps.
> ReplyTo ustawione na priv ;p

...przepraszam rowniez kolege za replyto ustawine na priv, ale system
pocztowy onetu nie umozliwia ustawienia replyto, lub ja nie widze gdzie to
mozna zrobic:)...ten emil ma juz prawidlowe replyto:) bo jest wyslany z
najgorszego na swiecie mailera:) /* i najgorszego sytemu M$*/...

...pozdrawiam...

fanatic debianuser