Re: Proftpd i tryb pasywny

On Wed, Jan 14, 2004 at 01:33:50PM +0100, Grzegorz Szyszlo wrote:
> przegladarka czy nie, tez jest klientem. upload tez ma, wiec
> nie odwracaj kota ogonem. fakt jest taki, ze serwer nie moze
> wymusic na kliencie trybu pracy, co najwyzej okreslony tryb pracy
> moze byc zablokowany. a to zasadnicza roznica.

Przeglądarka www jest przeglądarką www i ma niektóre funkcje ftp, ale
nie jest pełnowartościowym klientem ftp. Czy obsługa gif, jpeg, png
czyni ja pełnowartościową przeglądarką plików graficznych?

Wracając do trybu active/passive, to widze że mimo wyjaśnień mnie nie
zrozumiałeś. Napisałeś wtedy:

"Trybu pracy active/passive nie możesz wymusic na kliencie."

Zrozumiałem to w ten sposób:

"Używając klienta ftp nie wymusisz na nim zmiany trybu z active na
passive i odwrotnie"

A tobie chodziło o:

"Fakt jest taki, ze serwer nie moze wymusic na kliencie trybu pracy"

To jest oczywiście prawdą i tak to trzeba było ująć na początku ;-)

--
Rafal Czlonka