Re: system plikow

On Wed, 14 Jan 2004, SaPeR wrote:

> wiem ze pytanie moze troche glupie ale mam dosc
> duze problemy z systemem plikow na serwerze
> ext2 i sie zastanawiam czy nie ma czegos lepszego ?
> (reiserfs, xfs, a moze ext3 ?)
> chodzi mi glownie o praktyczne podejscie - nie teoretyczne;

najpierw przedstaw jakie masz z tym problemy, bo mozliwe
ze inne systemy plikow w tej konkretnej sytuacji zachowaja
sie podobnie. wiec co to jest? zbyt mala wydajnosc, awaryjny
dysk, braki zasilania, ogolne niezidentyfikowane pady systemu?
wazne jest tez, jakich dodatkowych rzeczy w systemie plikow
uzywasz, np. quota, ACL itp. wynalazki.
bez tych informacji nikt ci nie pomoze.

znik.