Re: Proftpd i tryb pasywny

witam

1000 wiadomości i żadna na temat, po cholerę Ci ludzie piszą jak nie mają pomysłu. żeby się wykazać?

Serwer proftpd z tls. Otwarte są porty 15000-15050 i tam własnie kierowany jest ruch passive. Otwarte też są porty 21 i 20 (ftp-data). I choć nawiązywane jest połącznie to nic dalej się nie dzieje (w trybie aktywnym) - teoretycznie odpowida z to port 20.
Tryb pasywny działa bez zarzutów. Firewall na iptables.

Użytkownik Piotr Romańczuk napisał:

Użytkownik debian7 napisał:

Czy i jak można wymusić tryb pasywny na wszystkich klientach łączących się z proftpd?
Chodzi o to, że mam firewall i ftp działa tylko w trybie pasywnym.

Chętnie Ci pomogę, jeśli napiszesz w czym właściwie jest problem.
Nie wiem jak inni czytający Twoją wiadomość ale ja nie jestem w stanie wywnioskować GDZIE masz tego firewalla ani co to za firewall.

Opisz konfiguracje!!!

pr