Re: Zrywanie DSL [OT]

Witajcie,

w firmie GHNET w Krakowie o ile dobrze pamietam zakupilem urzadzonko
zwane resetbox czy rebox jakos tak - sterowane z telneta (zahaslowany), pinguje
jakies IP, w pelni konfigurowalne, zapodajesz taki na zasilaniu
ustawiasz jakies IP i gdy to ip nie odpowie po jakims czasie -
definiowane ile pytan, ile ponowien bleble - dawno to robilem
- mozesz zdalnie resetowac/wylaczac prad dowolnego urzadzenia

super sprawa, spisuje sie u mnie rewelacyjnie.

Marcin.