Re: Informacja o blokadzie wyjscia na swiat.

Użytkownik Radosław Maliborski napisał:

> Tak z czystej ciekawosci w jaki sposob zastosowalbys ten skrypt, bo
> cos nie bardzo mam wizje tego?

W bashrc umieszczasz link do skryptu np. napisanego w perlu, który analizuje plik w /proc z regułkami firewalla i porównując IP połączenia klienta przez SSH oraz tego co jest w regułkach skrypt może informować usera, że jego ip jest blokowane.

Ja kiedyś pisałem taki skrypcik, który analizował taki plik tworząc wynik dla mrtg (kernel 2.2 z ipchains).

Marcin Kurpiewski