Re: instalacja przez siec

On Mon, Jan 12, 2004 at 09:35:25PM +0100, Bartosz Fenski aka fEnIo wrote:

>To co ściągasz przynajmniej po adresie wygląda na nieoficjalne.
>Nie mam czasu patrzeć czy to rzeczywiście nieoficjalne, ale ja bym
>ściągał stąd ;) http://www.debian.org/CD/netinst/

Czyli np. pierwszy tam wymieniony? ;->

IMHO ten mini-iso jest spoko - ostatnio zwykle właśnie go używam. Choć
zobaczymy czy jutro uda mi się z jego pomocą postawić system na
kontrolerze Adaptec 2100s (nie wiem, czy odpowiednie moduły są w
kernelu, w sumie nawet nie pamiętam jaki kernel na tej płytce jest :)

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]