Re: 2.4.23+ quota ext3?

On Tue, 13 Jan 2004 00:35:05 +0100
Marcin <lfe@ghnet.pl> wrote:

>  nie no tak zle nie jest
>  ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/alan/linux-2.4/
Ale to nie jest patch "na quote" - tylko paczka roznych patchy - od
bicie sie z tym wszystkim (kiedy czesc juz jest w oficialnym 2.4) jest
bez sensu - a z tego nie jestem w stanie wywnioskowac co powinieniem
spathowac by chodzila quota na ext3 (owszem moge szukac quota* ext3* -
ale pewnosci nie mam) - przeciez Alan skads te "latki" musi tez brac :(

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)