Samba z Woodym

Witam Szanownych Kolegów,
Postawiłem prosty serverek plików - woody na jajku 2.4.24, samba oryginalna
z repozytorium debianowskiego, wszystko pouaktualniane do tego podłączają
się windowsy XP.
I mam problem.. Mimo wpisania w smb.conf locking = yes pliki nie sa
lockowane - to znaczy dwie osoby z różnych komputerow mogą otworzyc te pliki
do edycji. Zostaje wersja tego użytkownika, który później kliknie zapisz.
Obok stoi Server na win 2000 i nie ma problemu.. Co ja źle robię, co
powinienem wpisać w configu, żeby mi lockowalo pliki??

Za szybka odpowiedź będę niezmiernie wdzięczny,

Przemek Kula.
P.S. wycinek z smb.conf

[dane_wspolne]
        path = /mnt/fileserv/dw