instalacja przez siec

Wlasnie pierwszy raz bede probowal zainstalowac debiana przez siec.
Sciagam minimalny obraz z http://www.phy.olemiss.edu/debian-cd/
dla i-386. Pierwsze pytanie czy czekaja mnie jakies niespodzianki,
drugie czy bede pytany o jakies mirrory jesli tak to co odpowiedziec
tak zeby nie obciazac laczy i podac to co najblizej.
A moze ciagne nie to co trzeba (bo sa alternatywy)? ;-)
Poradzcie co zrobic zeby bylo optymalnie. Interesuje mnie woody
w wersji stable + pakiety seciurity chce sie pobawic w ustawienie
serwerka z proxy (suid) chyba ze macie inne sugestie, apache i jakims
malym dla testow klientem e-mail.
Pozdrawiam i z gory dzieki za wszelkie porady.
Rafal
Rafal Plesniak
R.Plesniak@jaworzyna.org
http://www.infmat.jaworzyna.org