Mozilla, Sarge i krzaki pl :/

Witam!

  Zainstalowałem Sarge'a i wszystko byłoby suuuuper gdyby nie to, że
Mozilla nie chce ze mną gadać po naszemu :) W X'ach wszedzie mam polskie
czcionki i pliterki w konsoli także. Wszedzie jest dobrze tylko nie w
Mozilli :/

W Mozilli zamiast pieknych polskich literek są jakieś kwadraty w których
są 4 różne cyferki :)... I tak mam w całej Mozilli ( i w menu i na
stronach pl ://).

Może ktoś mi napisze o co tu chodzi? Jak ten bug wyeliminować?

Instalowałem całość tak:

apt-get install xserver-xfree86 xbase-clients xfonts-base xfonts-100dpi xfonts-75dpi
apt-get install xfce aterm
apt-get install xfonts-biznet-base xfonts-biznet-iso-8859-2-base xfonts-biznet-iso-8859-2-100dpi \
    xfonts-biznet-iso-8859-2-75dpi
apt-get install mozilla mozilla-locale-pl

W Mozilli poustawiałem co trzeba ale dalej mam takie dziwne kwadraty i w
menu i na stronach :/ Rece już załamuje :/ Wszystko ładnie chodzi tylko
Mozilla mnie dobija ... Help.

Debian Sarge
Mozilla 1.5
Menadzer X'ow -> xfce

 Piotr                          najduk(at)dami(dot)pl
 Linux Registered User          # 217130
 JID                            # slater@jabberpl.org
 GPG                            # 0xE234EC8E