Re: 2.4.23+ quota ext3?

On Mon, Jan 12, 2004 at 03:10:55PM +0100, Adrian Siemieniak wrote:

> Witam
>
> Ma ktos moze koncepcje jak wbudowac w kernel 2.4.24 (z 2.4.23 ten sam
> problem) quota dla ext3? Do tej poru uzywalem latek alana coxa - ale ten
> jak wiadomo sie "edukuje". Wszystkie patche jakie znajduje sa koszmarnie
> stare do jakis poczatkow galezi 2.4 - wiecej nie widze... :(
>
> Dodam tylko ze w czasie probowania 2.6.0/1 (ten ma quote wbudowana dla
> ext3) poczulem sie jak na Windowsie. Ze starego kernela Cie spychaja - a
> nowe ciagle nie do konca dziala
> - brak wielu sterownikow do SCSI
> [...]

Moje doswiadczenia z 2.6.0:

- szybsze (od 2.4.22)
- stabilne (nie ma panikowania ani innych zwieszek)
- odwieczne problemy z konsolami (od 2 wzwyz )
  zalatwia problem dpkg-reconfigure console-tools :-/ na kazdej konsoli.
  Wiem ze temat byl na liscie, ale rozwiazanie conajmniej dziwne.

Wlasnie sciagnalem nowe console-tools (testing). Moze bedzie lepiej.

I juz nie zasmiecam watku.

|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |