Re: Mozilla, Sarge i krzaki pl :/

Witajta raz jeszcze.

Poradziełem sobie z problemem przez instalacje czcionek ttf z Windows.

Ale mam problem ze stroną www.debianusers.pl . Brak jest napisów w
szarych ramkach we wszystkich artykułach :/ Jest sama szara ramka - brak
w niej treści :/

Poza tym ma problem z instalacją plugina javy. Korzystałem z
następującego opisu:

echo "deb http://www.tux.org/pub/java/debian sid main non-free" >>/etc/apt/sources.list
touch /etc/alternatives/javaplugin_oji-mozilla-cvs.so
apt-get update ; apt-get install -t unstable j2re1.4

I nie działa u mnie :/

Ps. Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Z góry thx!

 Piotr                          najduk(at)dami(dot)pl
 Linux Registered User          # 217130
 JID                            # slater@jabberpl.org
 GPG                            # 0xE234EC8E