Re: Proftpd i tryb pasywny

On Sun, 11 Jan 2004, debian7 wrote:

> Czy i jak można wymusić tryb pasywny na wszystkich klientach łączących
> się z proftpd?
> Chodzi o to, że mam firewall i ftp działa tylko w trybie pasywnym.

o trybie pracy active/passive decyduje kazdy klient z osobna, i nie da sie
tego skonfigurowac. kazdy klient musi to sobie konfigurowac samodzielnie.

btw. wczoraj byl ostatni dzien, kiedy walczylem z debianem sarge.
tzn. skuteczny dzien. instalator sarge ma mnostwo bykow, przynajmniej
na razie. poradzilem sobie przy wspomaganiu za pomoca knoppixa :)

znik.