lilo i jądro - pewnie podstawy...

Cześć

Po raz pierwszy bawię się w aktualizację jądra (2.2.20 -> 2.4.24). Przeszedłem przez większość etapó bezboleśnie (korzystam z przewodnika ściągniętego z PDDP autorstwa C. de Younga w tłumaczeniu grupy PDDP). Jądro jest skompilowane, zaczynam więc instalację. wpisuję dpkg -i kernel-image.... i tu ta długaśna nazwa (jest na pewno poprawna). Następnie pytanie o dyskietkę startową i o instalację rekordu rozruchowego. I tu jest problem: pojawia mi się ostrzeżenie, mówiące, że jeżeli mam na innej partycji inny system operacyjny, to stanie sie on un-bootable, co rozumiem, jako niemożliwy do uruchomienia. Tak się składa, że mam na innej partycji windowsa i z pewnych względów chciałbym aby dało się pozostał bootable :-). Co więc mam czynić?

pozdrawiam serdecznie

piotr biały