Re: Debian Woody Sid Sarge

Hello Michał,

MW> Witam
MW> No cóż, na moje oko wersja unstable powoli zaczyna być widziana przez
MW> społeczność debiana jako nieoficjalna wersja stabilna ;D, natomiast obecna
MW> wersja stable jako przeżytek (ponieważ jest już stara). Moje pytanie brzmi:
MW> czy obecna wersja unstable jest już na tyle stabilna żeby instalować ją na
MW> serwerach produkcyjnych, i jak w takim przypadku wygląda sytuacja w wersji
MW> experimental.
MW> Pozdrawiam
MW> Michał Witkowski

Jesli ktos twierdzi ze Debian unstable czy testing nie nadaje sie do
produkcji to co maja powiedziec milosnicy takich dystrybucji jak
Fedora, Mandaryny czy nawet Slacka gdzie w stabilnych wersjach tych
dystrybucji sa pakiety nierzadko takie jak w unstable w Debianie.
Wniosek z tego jeden jedynie Debian jest bezpieczny i stabilny w
galezi stable a reszta dystrybucji siega w kryteriach Debiana
conajwyzej na testing. To jest mocno przesadzone ale ja osobiscie
jestem gdzies miedzy stable/testing i patrze w kierunku backportów i
mysle ze kazdy ma swoje przyzwyczajenia i doswiadczenie w
eksperymentach z Debianem.

--
Maxwel
maxwel@protonet.pl