Re: lilo i jądro - pewnie podstawy...

On Sat, Jan 10, 2004 at 10:18:33PM +0100, piotr biały wrote:
> rozruchowego. I tu jest problem: pojawia mi się ostrzeżenie, mówiące, że
> jeżeli mam na innej partycji inny system operacyjny, to stanie sie on
> un-bootable, co rozumiem, jako niemożliwy do uruchomienia. Tak się
> składa, że mam na innej partycji windowsa i z pewnych względów chciałbym
> aby dało się pozostał bootable :-). Co więc mam czynić?

To zależy od tego który to Windows, i jak masz skonfigurowany
boot-loader (który jest uruchamiany wcześniej - windowsowy czy
lilo).
Jeśli Debiana instalowałeś później niż Windows, i kazałeś podczas jego
(Debiana) instalacji instalować lilo, to z dużym prawdopodobieństwem
możesz to ostrzeżenie zignorować.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216