kompilacje kernela na wielu serwerach ...

Witajcie,

Ciekawy jestem jak rozwiazujecie taki problem :

zmienia sie kernel, w starym znaleziona jakas dziura, lub po prostu
nalezy go skompilowac bo na przyklad stawia sie nowy serwer.
Wszystko pieknie tylko ze serwerow jest ... bardzo duzo.
Poswiecic czas na kazdy z osobna i nad kazdym spedzic 2,3 godziny -
jest absolutnie nie do przyjecia.

kernel + najnowsze patche + grsec + dodatki ....

macie jakis sposob by zrobic to automatycznie ?

usilowalem juz pisac jakies skrypty, powiadamiajace ze jest nowa
wersja kernela, sciagajaca wlasciwe patche (zalozny ze najnowsze
wersje - bo dotyczy tylko stable), patchuje pokolei, zalozmy ze na
kazdy tak samo.

potem podrzuca .config'a na jednym faktycznie recznie ustawianego.
zmienia w zrodlach moje wlasne poprawki,
uruchamia makemenuconfig - w zeszycie zapisane co na ktorym trzeba
ekstra dodac/zmienic.
ustawiam interaktywnie oczywiscie :)
wychodze z make menuconfig - pyta czy OK i jesli tak puszcza
kompilacje - bez make modules_install i bez make install.

po czym jade do serwera wykonuje w/w komendy, restart (lub jak mowia
do odwaznych swiat nalezy - robie to zdalnie ;) )

jednak jest to bardzo toporne i daje niewiele zysku czasowego.
poza tym jest problem z okreslaniem - co sciagnac. i tak trzeba to
zawsze ustawiac recznie.

Jak wy to robicie ?
jesli ktos sie czegos obawia - prosze na priva :)
z gory dziekuje :)

Marcin.