Re: błedy "apt-get dist-upgrade" po zerwaniu połączenia

On Fri, Jan 09, 2004 at 10:35:23AM +0100, cosi wrote:

> Błąd to 'No such file or directory' + notka, że update powinien naprawić
> problem ale nic nie daje bo znowu to samo i ta sama notka - błędne koło.
> Gearalnie jest tak że nie może pobrać pliku Packages.gz ani z serwera
> ani ze 'zloopowanych' obrazów ISO.
>
> Po wydaniu 'apt-get update' nastepuje łączenie z serwerami wymienionymi
> w source.list (standardowe + ftp.pl.debian.org):
> próba połaczenia do ftp.pl.debian.org i zaraz
> IGN ftp.pl.debian.org/[...]
> i tak z kazdym serwem po koleji (IGN to od ignore? jeśli tak to dlaczego?)

Pisząc "dokładnie" miałem na myśli "dosłownie", skoro nie orientujesz
się które fragmenty komunikatów są istotne.

Jak na razie jedyny pomysł jaki mi przychodzi to taki, że nie masz
katalogu /var/lib/apt/lists

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216