Re: błedy "apt-get dist-upgrade" po zerwaniu połączenia

Witam,
sprobuj skonfigurowac apt-get tylko na jakiś jeden serwer - jak nie da rezultatu to wpisuj adresy ftp-ow nastepnych.
Kiedys wlasnie mialem przypadek (moze troche odwrotny) ze laczac sie z debiana z ftp-em pomimo że polaczenie było OK, nie widzialem wszystkich katalogow, ktore np dostepne miałem w pracy przeglądająć jez z platformy Ms. (klient FTP oraz explorer)
Za jakiś czas wszystko wrocilo do normy.

Pozdrawiam,
Krzysiek