Re: Debian Woody Sid Sarge

On Thu, Jan 08, 2004 at 12:00:51PM +0100, Michał Witkowski wrote:
> czy obecna wersja unstable jest już na tyle stabilna żeby instalować ją na
> serwerach produkcyjnych, i jak w takim przypadku wygląda sytuacja w wersji

Dziwne pytanie. Wersja unstable NIGDY nie bedzie na tyle 'stabilna'
zeby ja instalowac na serwerach produkcyjnych - dlatego nazywa sie
wlasnie unstable!

http://www.debian.org/releases/index.pl.html

niestabilna:
Edycja niestabilna jest miejscem, w ktorym zachodzi rozwoj Debiana.
Ogólnie mowiac, uzywaja jej rozwijajacy i ci, którzy lubia ryzyko.

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               alpha@debian.org
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0