Re: Polskie literki po nagraniu na CD

On Thu, 8 Jan 2004, Leonard Milcin Jr. wrote:

> mount -o loop -t iso9660 ?

no tak, ale chodzilo o pokazanie literek pod podlymi windami.
tutaj mozna zastosowac np. virtual drive, po stworzeniu
obrazu ISO, trzeba go skonwertowac na VCD i zamontowac
do wirtualnego napedu. konwersja do VCD trwa sekunde,
niestety oryginalny ISO jest przemianowany na VCD
i troche przerobiony. dlatego po pozytywnym tescie
trzeba ISO stworzyc jeszcze raz.

znik.