Re: Debian Woody Sid Sarge

On Thu, 8 Jan 2004 12:00:51 +0100
Michał Witkowski <mwitkowski@e-ar.pl> wrote:

>  czy obecna wersja unstable jest już na tyle stabilna żeby instalować
>  ją na serwerach produkcyjnych, i
Ja powiem tak i nie. Ogolnie instalacja unstable na serwerach ma wiele
zalet i niewiele wad - ja od 2 lat instaluje unstable.
Po pierwsze nie ma duzych skokow wersji i problemow z updatem softu,
sporo nowych rzeczy jest (nowych na zasadzie ze nowszych - bo do byclia
beeding edge to unstable kilka miesiecy brakuje) - ktore sa po prostu
niezbedne do oferowania pewnych uslug (klient wymaga bo juz
widzial/czytal etc).
Ale... ja mam zasade, ze na swoim komputerze (desktopie) mam wszystko
poinstalowane i jest tydzien karencji czy wszystko chodzi. Jesli tak to
updatuje serwery (ja ogolnie jestem zwolennikiem aktualizacji w miare
czestej- to tez ma sporo zalet :)).

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)