Re: profesjonalny kalkulator

On Wed, Jan 07, 2004 at 07:26:03PM +0100, Mateusz Papiernik wrote:
> No i? tak rzuciłem offtopicznie, że z tych kombajnów to Mathematica też
> jest świetna. Nikogo nie zmuszam do kupna, zwłaszcza, że jak już kolega
> podał - jest Octave.

Gdy dowiedzialem sie, ile moj wydzial wydaje rocznie na
wielostanowiskowa licencje Mathematica - zdebialem. Zeby bylo
ciekawiej na pierwszym wykladzie profesor jasno i otwarcie doradzil,
ze tak najlepiej to zalatwic sobie od razu pirata, bo w laboratorium
nie zrobimy nawet polowy materialu...

Gdzie jak gdzie, ale w edukacji w szcegolnosci powinno wykorzystywac
sie oprogramowanie Open Source. Ale to tak tylko na marginesie :)

--

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               alpha@debian.org
 (_|||_)| |(_|   :                                   pgp 0xB25952C0