Re: [dlugie] Dwa pytania :).

On Tue, Jan 06, 2004 at 03:34:15PM +0100, Marcin wrote:
> obiecalem sobie ze juz nie napisze, jednak jakos sie przemoglem.
> Tak, zgadzam sie z Toba. Jednak jest to kolejna rzecz ktora trzeba
> zapamietac - a co jest przyznasz dosc uciazliwe gdy grupe przeglada
> sie ot tak - po prostu nawet niechcacy mozna niezauwazyc ze odpowiada
> sie na priva a nie na grupe.

Gdy listę przegląda się od tak, nie powinno być to w ogóle uciążliwe.
Co innego gdy sie na nią odpisuje od czasu do czasu ;-)
To że jest to kolejna rzecz, którą trzeba zapamiętać nie jest żadnym
argumentem - w życiu trzeba pamiętać o wielu trudniejszych do
zapamiętania rzeczach, takich jak numery telefonów, hasła, etc. ;^)
Poza tym jeśli "cecha" ta jest specyficzna tylko dla list debian-* to
tym łatwiej jest to zapamiętać. Muszę przyznać, ze na początku też
miałem z tym problemy, ale poczytałem trochę, wysłuchałem różnych
opinii, przeanalizowałem i zgadzam się z tym :-) Jeśli w Twoim przypadku
to nie nastąpi to polecam starą dobrą maksymę:

"If you can't beat them, join them!" :^D

Rafal Czlonka